مصاحبه آرشیو خبر ها
با جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو بیشتر آشنا شوید

با جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو بیشتر آشنا شوید

جورجینا رودریگز همسر کریستیانو رونالدو فوق ستاره ی فوتبال و باشگاه یوونتوس ایتالیا، متولد 27 ژانویه 1994 در اسپانیا می باشد و تحصیلات خود را در زمینه ی مالی دنبال کرده است.

 

وی در ابتدا به انگلیس رفت و به عنوان پرستار بچه فعالیت داشت و سپس به رقص و این حرفه روی آورد و شرایط بسیار بهتری را برای خود رقم زد تا اینکه او برای پیشرفت خود راهی اسپانیا شد.

 

او سپس به عنوان یک فروشنده در برندهای معروف دنیا در اسپانیا آغاز به کار کرد و بعد از چند سال راهی فروشگاه گوچی شد و این موضوع شرایط فوق العاده ای را برای وی رقم زد و فصل جدیدی در زندگی جورجینا رودریگز رقم خورد.

 

وی زمانی که در فروشگاه گوچی فعالیت می کرد در یک دیدار اتفاقی با کریستیانو رونالدو رو به رو شد و این آغاز ارتباط جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو بود و این ارتباط در مراسمات و رخدادهای بعدی نیز ادامه دار شد تا اینکه آنها به صورت رسمی با هم ازدواج کردند.

 

جورجینا رودریگز در این رابطه گفت:

 

قد او، بدن او، زیبایی او توجه مرا به خود جلب کرد. من جلوی او لرزیدم، اما همه چیز در همان لحظه آغاز شد.

 

وی گفت:

 

من خیلی خجالتی هستم و شاید این مسئله مرا بیشتر در مقابل شخصی قرار دهد که با یک نگاه عمیقاً توجهم را جلب کرد. بعد از آن، نحوه برخورد رونالدو با من و اهمیت دادن های او باعث شد بسیار فوق العاده بود.

 

روابط رونالدو و جورجینا در اواخر سال 2016 توسط پاپاراتزی ها به صورت همگانی در معرض دید عموم قرار گرفتند و از آن لحظه همه چیز به صورت رسمی برای همگان مشخص شد.

 

جورجینا پس از آشنایی با کریستیانو رونالدو، از شرکت گوچی جدا شد و به فعالیت حرفه ای در زمینه ی مد و لباس مشغول شد و در این میان به صورت حرفه ای ورزش را دنبال کرد و حالا مدل معروفی در صفحات اجتماعی به حساب می آید.

 

نام و نام خانوادگی: جورجینا رودریگز

 

تاریخ تولد: 27 ژانویه ی 1994

 

محل تولد: اسپانیا

 

نام پدر: جورج رودریگز

 

نام مادر: آناماریا هرناندز

 

قد: 169 سانتی متر

 

وزن: 59 کیلوگرم

 

مدرک تحصیلی: کارشناسی مطالعات مالی


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: